torsdag 23 juli 2009

Jag måste ha retat gudarna...

...Men Ola Torkelsson, som för övrigt var min konkurrent idag, ordnade oss en tjusig bil som vi gled runt i så lite skydd för regnet fick vi ändå.
Det var fint som sjutton, även om folket på vissa TV-kanaler ansåg att de hade första tjing på den där golfbilen och bestämde sig för att behålla den för sig själv i några timmar.
Men till slut fick vi den och vi gled runt och sa "Stanna här, nu vill vi ta denna bolllen" .. och sen åkte vi vidare till nästa.
Så skall det vara när man är på golf.På greenen susade vi fram som blixten och även om Ola allt som oftast roffade åt sig det mjuka passagerstätet så var det ganska ok att åka baklänges ändå.Morgonkvisten bjöd på regn, men därefter fick vi sol så vi svettades floder och nu smattrar det en riktigt syndaflod på presscentrats tak igen vilket gör att jag inte ser fram emot fotbollsmatchen i Helsingborg som börjar om en timme.
Fan, jag måste ju köra snart och bilen står en bra bit härifrån....
Jag ger det fem minuter till sen drar jag ut i floden...

Inga kommentarer: