torsdag 23 augusti 2012

Anka i paddan

I Söndagens Aftonbladet kunde man läsa en intervju med Anna Anka som jag fotograferade för några dagar sedan.
Själv var jag utomlands under publiceringsdagen så jag kunde givetvis inte få tag i något fysiskt tidningsexemplar.

Men jag inser att även jag har börjat invigas i dagens futuriska djurvärld med paddorna och har under de senaste veckorna förstått hur bekvämt det är att ladda ner tidningarna till min just nämnda padda.
Det är ju bara att ladda ner den på fem sekunder och läsa ikapp allt man missat.
Man får ju hela tidningen, man kan bläddra tjusigt, och så slipper man sortera tonvis med papper.

"Du är ju helt off, det där är så 2010" kanske någon säger, men men, någon skall väl vara sist med något.
Om det är någon som vill läsa en helgintervju med Anna Anka så skall man ladda ner Aftonbladet från den 19:e Augusti. Det funkar rätt bra att läsa det i paddan.
För några veckor sedan köpte jag för övrigt en ny mus till kontoret och igår fotograferade jag en hund också.
Mycket djurtema nu kan man säga.


Inga kommentarer: