onsdag 9 januari 2013

Mexico

Check! Då var man nästan klar med alla tävlingar i år också.
Det blev en hel bunt till slut, 47 kort närmare bestämt, och så många har jag nog inte skickat in till tävlingen på många år.
Fast å andra sidan så springer det iväg med reportage och i år känner jag faktiskt för första gången att jag är riktigt nöjd med två av dem.
Det tredje har ju Anders Hansson lurat in mig på, och det där kan ju gå lite hursomhelst.

Imorgon börjar det bli dags att förbereda sig inför lite grejor som sker i början på Februari då Norrlandsdagarna drar igång.
Dit flyger jag den 8:e Februari och vill man lyssna på vad jag har att säga så borde man vara på plats i alla fall till kl.16.00 på Fredagkvällen.
Fast man gör nog klokt i att vara på plats tidigare än så, för där finns mycket inspiration att hämta.

Tills dess...
Hey ho, Mexico!


Inga kommentarer: