måndag 24 juni 2013

00:34

Klockan står just nu på 00:34 och dagen då jag steg upp kl. 05.00 har nu börjat röra sig mot sina sista minuter innan jag kraschar i sängen och samtidigt garanterar att jag kommer somna inom två minuter. Nu börjar jag bli trött.
Solen, jobbet, långa transporter, och en herrans massa bilder. Det har varit en lång dag.
Jag tar ett knäpp ut genom hotellfönstret innan jag lägger mig i sängen. Det är fortfarande ljust ute. Solen har inte gått ner, det gör den aldrig här. Det är lika ljust dygnet runt.
Det är lite lustigt ändå måste jag säga, att jag befinner mig på en plats som har landskap och utsikter som slår det mesta, och så får jag ett hotellrum med utsikt som bjuder på denna vidunderliga tavla mot granngården.
Om man har lite fantasi så kan man i alla fall gissa sig till vad som befinner sig i vänstra hörnet mellan de två byggnaderna.
God natt.

Inga kommentarer: