tisdag 16 december 2014

Alger


I det senaste numret av Ingenjören har jag tillsammans med reportern Christian Daun besökt algodlingen Simris Alg på Österlen.

Christian Daun är en duktig reporter som jag gillar att jobba med och honom har jag gjort några reportage med förut, både i Ukraina som man kan se HÄR och i Tyskland som man kan se HÄR.

Algodlingen på Österlen har jag för övrigt också besökt några gånger.
Det är bildmässigt som bara den och det där företaget har spännande grejer på gång därute i Hammenhög.
Vill man bläddra i hela magasinet och läsa reportaget så kan man göra det om man klickar  HÄR.
 

Min gamla skolkamrat Anna Simonsson, som arbetar på Ingenjören som fotograf och bildredaktör har som vanligt mycket bra bilder och reportage i alla nummer.
De bilderna tycker jag också man kan passa på att ta del av genom att klicka HÄR.

Inga kommentarer: