söndag 1 mars 2015

Reportage och deadlines

Nu var det lite drygt två veckor sedan jag kom hem från Sydafrika och lite mer än en vecka sedan jag åter landade på svensk mark efter från ett kort besök i Turkiet.

Däremellan har jag hunnit med en del varierande arebete här hemma och helt plötsligt har även den här veckan gått mot sitt slut.  Jobbet i Turkiet är redan lämnat och klart och det kommer man inom kort få se publicerat i ett magasin nära dig.

Arbetet i Sydafrika inte hade lika snabb deadline och detta jobbar vi fortfarande på att göra färdigt.
Här nedan kan man dock se en av bilderna om man är intresserad av det.

Hittills har jag plockat fram ca 45 bilder från det reportaget men jag tänkte även klippa ihop en film också, så det där kommer troligen att ta sin tid.

Det är visserligen trevligt att ibland ha något större reportage och en film att jobba med jämte de andra jobben och hänger man med på den här bloggen så kan man snart också se reportaget som jag och min kollega Sara Assarsson gjorde i Sydafrika i början av Februari.


Inga kommentarer: