lördag 26 december 2015

2015....


Det börjar närma sig tider när det är dags att titta igenom vad man gjort under året.

När jag gick igenom mina mappar för 2015 så tyckte jag trots allt att jag gjort både fler, och bättre reportage under 2014 än 2015, men det där är ju en grej som är bra med de här summeringarna av hela året.
Man får ju lite perspektiv på vilka jobb man arbetat lite längre med och hur de blev till slut, vad man vill fokusera mer på under nästa år och framförallt på vilka nya sätt man kan jobba på.

Sen är det egentligen bara att lägga upp nya arbetsplaner för 2016.
Tanken är ju att man alltid skall göra saker bättre nästa år.
På många olika sätt.

Bilderna här kan väl egentligen inte heller summera hela mitt 2015, det får väl snarare ses som en rejält hopplock av bilder och reportage man trots allt hann med under året.



 





 





...Gott nytt år då!!


Inga kommentarer: