söndag 20 juni 2010

360 grader

Aftonbladet kör hela snurren!

Kolla in dessa.
Slottsbacken
Logårdstrappen
Skeppsbron
Lejonbacken
Härligt att se, men varför hittar jag inte byline på vem det är som har tagit dem?

På tal om 360 grader...
Under OS i vancouver pratade jag med Kari Kuukka, den finska killen som tog de där 360-bilderna i Peking som alla snackade om. Nu när jag ändå var inne på snurr temat så googlade jag in på hans sida för att kolla in hans bilder från vancouver.
De ser ni HÄR och även om det är på finska så är det bara och klicka vidare för att se hur de olika arenorna ser ut.

Om ni börjar med att klicka in på Whistler rutan så kommer ni direkt till ett pressrum.
Snurrar man lite till höger och sedan upp i bild så kan man också passa på att se hur jag och Jonas Lindkvist sitter och jobbar och sliter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättebra!Kul att se översikten.Kanske det är någon som känner igen sig på Aftonbladets 360?

stina sa...

Härliga bilder ! Det känns nästan som att åka på semester . Semestermotiv presenteras ofta med översikt ifrån alla vinklar så man kan se omgivningarna som kan vara så spännande .
Ja bröllopsdagen var en skön dag med sol , vissa bevakade i 15 timmar !
stina