söndag 25 september 2011

Äpplet Frida

Idag hade jag och den duktiga journalisten Lars Berge ett reportage i SvD K om äpplet Frida.
Det kan man se och läsa i sin helhet om man köper tidningen idag och har man inte tid att lämna hushållet så kan man istället klicka HÄR för att läsa texten.
Jag tänkte att jag för omväxlingens skulle borde fotografera på lite nya sätt, och detta inledde jag med när jag på 100% av alla bilder pangade rakt på med min blixt.
Som en lite parentes kan det därför nämnas att det till det här reportaget gick åt både ett och annat batteripack.
Något som annars ligger högt på min prioriteringslista är en mikrofon men tills dess får jag nöja mig med musik till mina bildspel.
Men det är ju som man säger, bättre ett bildspel med musik än inget bildspel alls.
HÄR finns SvD:s fina Multimediarum och den HÄR länken leder till bildspelet om äpplereportaget.

Inga kommentarer: