söndag 12 februari 2012

2002....

Jag hittade den här bilden i en låda för ett tag sedan.
Den har ju Åsa visserligen redan bjudit på i sin blogg ... men den är värd en publicering till.

Så här såg vi ut, i ungefär September år 2000, vi som gick tillsammans på Nordens Fotoskola på Biskops Arnö.
Ungefär vid den här tidpunkten hade vi studerat ihop i ca två veckor av våra totalt 2 1/2 år och de resterande bilderna som togs i samband med den här utflykten kommer inte publiceras på den här bloggen.
Jag tror inte Linus Meyer och Emil Malmborg hade uppskattat det, även om de säkert hade skrattat.

Det blev baske mig fotografer av oss också.
Emil Malmborg, Emma Larsson, Therese Perman, Pieter TenHoopen, Jenny Leyman, Linus Meyer, Maria Rosenlöf, Iris Tiitto, Daniel Nilsson, Åsa Sjöström, Sara Winsnes, Anna Simonsson, Daniel Roos, Marcus Lindblad,  Magnus Andersson, Andreas Enbuske, Mikkel Örstedholm, Camilla Zilo och Kjell Fredriksson.

Jag vet att i alla fall en har lämnat den fotografiska branschen, han har blivit psykolog, men det är nog sak samma kanske.
Fanken vad roligt vi hade. I år hade vi tänkt fira 10 år sedan vi slutade, men eftersom vi kör partajet i sommar så blir det en 9 1/2-års fest. Det blir nog bra det med.
Jag ser redan fram emot det.

Inga kommentarer: