torsdag 21 juni 2012

Klipp it

Jag blev hyfsad nöjd med min senaste bildspelsproduktion... (det händer ju inte så ofta att min självkritiska röst intalar mig själv att jag är riktigt nöjd, senast det hände var nog våren 2007 eller något).

Men är jag aldrig nöjd då? Jo, jag kan känna att det bli ok, men det går ju alltid att förbättra något, och det hade varit jävligt tråkigt om jag alltid skulle känt mig nöjd med sakerna jag gör.

Ovanpå allt så fick vi ändrat lite bilder i redigeringen så det där blev ju riktigt bra till slut.
När allt flyter på och man har fina dialoger så känns allt så mycket bättre och lättare!
Du hittar det snart i en tidning och på en datorskärm nära dig.
Exakt när vet jag inte, men jag återkommer i den frågan.

Den sista biten på förberedningen av filmen går inte till historien som blixten McQueens kusin.... 18 minuter kvar. Ungefär.

Inga kommentarer: