måndag 7 januari 2013

Snart klar...

Då har man satt bock och check på två av sina tre konto på Årets Bilds inläsningssystem.
Inte för att det av den anledningen blev så mycket bilder att jag fyllde tre konto men det var enda möjligheten att kunna få med olika uppdragsgivare på bilderna man knäppt i år.
Det tredje är jag fortfarande inte klar med men jag har ju en hel dag kvar så varför skall man stressa.

Antalet bilder springer iväg fort man börjar snacka reportage och av min skörd i år så tror jag reportagen hamnar på summan 3 och i runda slängar totalt 40 kort och 2 bildspel.
Jag gör debut i bildspelsklassen i år, alltid nåt, champagne på det kanske ? Man borde alltid hitta en anledning för champagne. Det förgyller liksom vardagen.

För första gången på länge är jag ganska nöjd med två av reportage jag skickat in men inga av dem har publicerats än. Det ena kommer man kunna se i Mars och de bilderna skall jag förhoppninsvis kunna lämna till magasinet imorgon, men när skall det andra publiceras då ? Det vet man aldrig. När det blir en lucka någon gång i tidningsfabriken.

Det här kortet då? Ja varför inte.
Det är vardag i Sverige också och loppisar gillar vi ju.
Julen också.

Inga kommentarer: