fredag 27 september 2013

Wiehe i Vi


För några veckor sedan åkte jag iväg tillsammans med Mikael Wiehe för att ta bilderna till den text han skrivit om sin relation och inspiration av Victor Jara.
Har man det senaste numret av Tidningen Vi framför sig så kan man läsa hans berättelse och även se hur snyggt de layoutade uppslagen.
Vill man läsa aktuellt ur senaste numret innan man köper det så kan man även läsa Wiehes text HÄR.


Trots att jag bor och arbetar i Malmö så var det första gången jag fotograferade Mikael Wiehe.
En mycket trevlig man måste jag säga och han var väldigt samarbetsvillig vilket gjorde att allt gick både snabbt och bra.
Det är för övrigt inte ofta jag har en byline tillsammans med Mikael Wiehe men det är väldigt trevligt när det händer.

2 kommentarer:

Peter Holgersson sa...

Riktigt riktigt snyggt!

Daniel Nilsson sa...

Tack Peter!
Vad trevligt att få respons och kul att du gillar det!
Tack!

//Daniel