onsdag 28 maj 2014

Glädjen

Idag åkte jag förbi Calle Palmér och lämnade en del bilder som jag lovat.

Han blev glad som bara den och förklarade att det varit full rulle med olika medier sedan det senaste numret av Offside kom ut.
Det är inte så konstigt egentligen tyckte Calle för nu börjar ju fotbolls-VM i Brasilien närma sig,
"..men att man skulle bli så här populär igen på ålderns höst trodde man inte" skrattade han och tittade på bilderna.

Calle fick en hög med bilder och satte sin signatur på några av dem som jag lovat skänka till idrottsmuseet i Malmö som förvaltar hans gamla landslagströja från VM i Brasilien.
En bild sparade jag till mig själv som ett fint minne och resten av bilderna fick Calle själv behålla.

Vill man läsa mer om mötet och se fler av bilderna så kan man klicka HÄR. 



Inga kommentarer: