onsdag 18 februari 2015

Turkiet


Det rullar på fint här i Turkiet.
Efterrätterna är inte dumma även om den där baklavan är i det sötaste laget även för mig.
Men god är den.

Min skrivande resekollega Christian Daun är en flitig rackare och det visar sig alltsom oftast att vi jobbar för samma uppdragsgivare utan att vi ibland inte ens vet om det....
I förra veckan gjorde jag ett jobb för Magasinet Hunger och idag visade det sig att det var Christian Daun som skrivit det. Så kan det gå.

Vi har ju kamperat ihop förut på några spännande reportage och resor...
Bland annat i Ukraina år 2012 för Offside, som man kan se här nedan...



Och samma år åkte vi även till Tyskland för Offside som man kan se om man klickar HÄR.

Tillbaka till Turkiet så kan man se att arenan där vi kommer hålla till denna gång verkar fin den också och jag håller fortfarande kvar vid mitt mål att jag skall ha tagit en bild på mig själv på varje plats jag besöker.

Det där började jag visserligen med för ganska länge sedan... och har man missat man en sammanfattning av hela den där selfie-historien där så kan man ju bara klicka sig in HÄR.
Nu önskar jag däremot en fin kväll!
Själv går jag och lägger mig.




2 kommentarer:

Lars D sa...

Är det kallt eller är det hipster?
/LarsD

Daniel Nilsson sa...

Kallt som bara den! haha!

//D.