söndag 20 september 2015

Tempo

Det är ett bra tempo här i Malmö med fotboll, sportreportage och intervjuer.
Häromdagen var jag och träffade Malmö FF:s Carvalho och det kan man läsa i dagens Aftonbladet eller på Plus-artikeln HÄR.

Idag är det Söndag och när jag nu städar och rensar bland gamla papper ser jag att det var ännu snabbare tempo för 9 år sedan...

I en låda hittade jag nämligen tre laguppställningar som visade att jag var och fotograferade Zlatans Inter mot Reggina den 19 November 2006.
Två dagar senare, den 21 November var jag i Madrid och fotograferade Real Madrid mot Kim Källströms Lyon och dagen efter, den 22:a November, var jag tydligen tillbaka i Milano igen för en Champions League match mellan Zlatans Inter och Pontus Farneruds Sporting Lissabon.

Där snackar vi tempo... tur att man var lite yngre då...




Inga kommentarer: