onsdag 30 juli 2008

Mat

Dagens Lagbild:
På Konsum uppehöll sig flertalet baseball lag för att konsumera protein dryck och gav då tillfälle att posera för lagbild. Notera killen längst till vänster som definitivt inte vill missa tillfället att fastna på bild.
En sk linslus. Dagens seriösa kort går inte till historieböckerna som några poetiska mästerverk. Simträning i bassäng har vi sett förut och kommer se igen. Dagens svenska flagga blev istället denna skylt på bageriet hos den svenska truppens hotell. De anstänger sig för att deras utländska gäster skall trivas och få råg i ryggen.Kvällen gick annars åt till att inhandla ny kortläsare, och andra småprylar som kan behövas och sedan skulle jag ägna mig åt att välja kvällens restaurang.
Alternativ 1- Familjerestaurang
Alternativ 2: Business-restuarang med dress-code vit skjorta.
Alternativ 3: En helt vanlig trottoarkrog
Kvällskaffet på Starbucks gick inte av för hackor det heller.

(Som en parentes till min sushi-galne kollega som anländer på Fredag: Jag har ännu inte hittat sushi som snurrar!)

2 kommentarer:

Lars D sa...

VA!? Åhh, du skojar.
Fredag kväll.
Sushi-trail.
Jag tror jag packar ner en vit skjorta också...
Ses.
/ LarsD

Anonym sa...

Have fun, Bros!