lördag 5 december 2009

kväll

Fredag kväll.
Jobb halva dagen. Ledig halva.
Fixat bilder till ett jobb som skall lämnas nästa vecka. Ett roligt jobb.
Ett sånt man håller glädjen uppe av.
Snart dags att leta bilder till Årets bild.
Har man något då? Det återstår att se.
Några bilder kanske, men inga kioskvältare.

Ok, jag har ju varit pappa ledig mellan januari till Mars och hemma med bruten hand från Maj-Juli... så ibland blir det inte så mycket fotografiska guldkorn av vissa anledningar.
Friidrotts EM, Friidrotts VM, träningsläger, Allsvenskan, Ishockey, nåt enstaka reportage, handboll, lite mer fotboll, och lite VM kval. Thats it.
Kanske blir det en bildkväll nästa vecka med några kompisar.
Skall blir roligt att se vad de andra har i sina mappar.

Bilden i det här inlägget då:
En Michael Jackson imitatör för magasinet Filter.

1 kommentar:

Mattias Johansson sa...

Känner igen mig. Jag har ju knappt jobbat med journalistiken alls i år, så i mina lådor vet jag inte om jag hittar något värt att skicka.
Får se. Du måste väl ändå ha en hel del va? Var inte blygsam nu, jag vet nog att du sitter på några godbitar, hihi!