söndag 12 januari 2014

Mediahandboken



Jag får ett mail av Joel Marklund.
I det finns en mediahandbok som pdf.
Den 7-23 Februari är det dags för Vinter OS i Sochi och själv kommer jag åka till Ryssland en vecka senare.
Det kommer bli roligt som bara den och det ser jag verkligen fram emot.
Jag vet att de tre från Bildbyrån kommer slita som galningar under OS, men när man kommer hem inser man hur roligt man haft.
Under Paralympics kommer jag inte ha några Bildbyråkollegor med mig och med tanke på att jag aldrig bevakat ett pralympics så skall det bli intressant att se vad det evenemanget bjuder på.
Bäst att börja studera den där guiden, bergen och transporterna kommer vara detsamma under tiden för paralympics.
Jag älskar när man får de där mediaguiderna.
Kartorna, sporterna och bussarna.
Den där fina känslan när stora mästerskap börjar närma sig.



Inga kommentarer: