söndag 16 februari 2014

Sochi

I Fredags ramlade den här in i brevlådan och jag inser att jag faktiskt ser ut som en rysk gangster på den där bilden...
Men jag kanske jag smälter in bra där i omgivningarna.

Det här Paralympicsäventyret i Sochi kan ju bli hur roligt som helst, speciellt som man ser sina journalistkollegors dagliga uppdateringar från journalistbyn och matsalen.
Jag längtar nästan efter hur det kommer vara!

Efter dagens uppvisning i skidåkning blir man ju ock bara ännu mer peppad på att åka iväg på lite mästerskap och när man får de här ackrediteringsbrickorna i brevlådan så får man alltid den där känslan att det är något roligt fotografiskt äventyr på gång!

Jag måste förresten köpa mig nya termobyxor... eller behövs det ?
Vissa åkare stakar ju runt i korta tröjor och avklippta byxor så kanske skall jag satsa på ett par nya shorts.



Inga kommentarer: