lördag 9 januari 2010

Årets bild klart o betalt!

Det hade varit skönt om man kunde uttala den frasen...men det kan jag inte.
Det enda jag kan få yttra är halva meningen, dvs betalt och därefter inse att man sitter med detta alldeles för sent på kvällarna.

Mitt uppstående problem under kvällen var att jag tydligen glömt välja tävlingskategori på en bild i ett reportage och med den där minimala texten under bilden så uppmärksammar man ju inte direkt att där står "ej tävlingskategori vald" när den ligger mitt bland de andra bilderna i reportaget.
Nåväl... reportaget klarar sig väl utan den, det vinner väl inte i vilket fall som helst, men den där betalmekanismen kunde väl hojtat till att jag hade en bild utan kategori när jag skulle betala...

det får vara...

Nä, Nu kryper jag till kojs.
Imorgon har jag fått mitt sociala liv tillbaka.
Det har nog min tjej också tror jag.

Inga kommentarer: