onsdag 13 januari 2010

väntan....

Uppladningssidorna är fortfarande sega på de här bildtävlingarna men eftersom jag har lite extra tid över, vilket jag annars inte brukar ha i mitt liv, så tycker jag det är lite intressant att samtidigt kolla igenom gamla CD-skivor från mappen jag hittade häromdagen.
Vietnam 2003 står det skrivet på en skiva när jag o donnan åkte runt i sydostasien i några månader.
Vi hade lite semester och försökte göra ett och annat fotografiskt reportage längs med vägen.
Med reportagen blev det varierande kvalité kan jag tala om och inte så mycket som såldes heller, men det gjorde inte så mycket. Vi lärde oss av det också.
Vi försökte hitta vinklar i allt vi gjorde, men sen blev det bara liggande på en cd-skiva i den här mappen istället.
I en eller två dagar spenderade jag en del tid på ett av de största barnhemmet i en provins som jag nu inte minns vad den heter.
När skall man ha tid att gå igenom gamla bilder o arkivera det ordentligt.

2 kommentarer:

Lars D sa...

Du har ju tid nu kompis, du skriver det ju själv....

Mys med CD-skivorna...

/LarsD

Daniel Nilsson sa...

Ja...tiden att ladda upp bilder eller komma in på deras server verkar vara ett evighetsprojekt så helt plötsligt har jag hur mycket tid som helst. En högst ovan situation.
Ha det gött i Kalmar!