tisdag 23 december 2008

Samla på fotografer

Kolla på denna LÄNKEN
Så jävla nice (som en vis man en gång sade).
Det kanske är en hobby som man nästan känner sig manad att börja med.

Fast jag kanske inte borde samla på mer skräp egentligen.
Den skrangliga gamla trähyllan börjar bli full med kinesiska murar, ryska kremlar, lutande torn och spanska kyrkor.

Vad det finns i tändsticksaskarna ??
Gräs!
VM-finalen, Nou Camp, San Siro, Santiago Bernabaeu stadion.
Kanske skulle ta och plantera det nån dag. Kan nog bli en fin matta att kicka lädert på.

Köpa ? någon? Prima samling gräs ?

5 kommentarer:

Lars D sa...

Du är en sjuk man kompis.
Men det är ju härligt det!
Men gräs, jag har hört talas om det men att du blottar det här på bloggen...ja herre gud.
Du, se till att ha en skön jul nu och hälsa familjen.
/ LarsD

Så galen är jag inte...

Daniel Nilsson sa...

sjuk jaa... men inte galen.
haha!
Kan man röka VM-finalen förresten?

/D.

Mattias Johansson sa...

DEA är dig på spåren, göm VMgräset i lutande tornet istället, där letar dom aldrig...Jag lovar.

Anonym sa...

God Jul!

//Jens

Daniel Nilsson sa...

hahaha! Nä, jag måste nog ta och gömma gräset!

God Jul alla!

//Daniel