tisdag 24 mars 2009

Sport

Var på återbesök på Biskops Arnö i Fredags och bedömde elevernas eminenta sportbilder.
Spana in några av deras bilder som de lämnade till uppgiften under denna LÄNK!
Duktiga var de allihop även om det var första gången många av dem plåtade sport.

Jag hade ont i käken när jag kom hem så tydligen hade jag babblat en hel del.
Det är svårt det där med att gå igenom bilder och samtidigt vara en bra pedagog men jag hoppas att de fick ut något vettigt av de enkla råd man har att komma med.
Det verkar vara en riktigt bra klass och många av dem kommer säkert dyka upp på en tidning nära dig.

Nu för tiden låter det så här när vi ses på bildträffar, bastu-tunna och whiskeydryck.
-Ska jag ha med denna bilden?
- BORT!
-Denna då?
- ME!
- Den här då, den gillar ni väl?
-BORT!
- NEJ MED!
Det har ju också sin charm.

På sport fronten dundrade jag in med flertalet exotiska platser i förra veckan.
Fotboll i Sölversborg, Handboll i Malmö och ishockey i Ängelholm.
Det är lite så vi jobbar på Bildbyrån, som man säger.

Inga kommentarer: