onsdag 1 juni 2011

En blå period...

I mitt cd-case ligger en skiva med bilder som heter "SvD 2002".
Jag har bläddrat bland några av mina gamla skivor förut men just den där har jag nog inte stoppat i datorn på ett tag.
När jag bläddrar bland bilderna så minns jag att jag en dag skulle träffa Kent i en studio Gamla Stan och den studion var inget vidare om man måter den på en fotomässig skala, så vi gick ut i en av de små närliggande gränderna och kånkade ut stolar och det film och det ena och det andra.
Inte för att jag träffat kent förut, och varken då eller nu har någon större tilltro till rockbands vänligheter så måste jag nog ändå instämma att de var ganska trevliga de där grabbarna.
Nu tror jag att en av medlemmarna har hoppat av, jag vet inte vem, för jag lägger inte Kent till ett av mina favoritband men det är ju en annan historia.
Varför jag gjorde bilden blå har jag ingen aning om, jag kanske tyckte det blev bättre så, och redaktörn tyckte det var tjusigt han också, så det var så den såg ut på omslaget på tidningen.
Själv var jag ganska nöjd med att jag orkade släpa med mig en kamera med ett fyrkantigt format som hade namnet Hasselblad och så här blev bilden som var på insidan.
Den var ju lite blå den med... men det var kanske lite inne på den tiden.

Inga kommentarer: