tisdag 6 december 2011

Förhands

Nu antar jag att de flesta som vill läsa om five-a-side fotboll, handboll och diverse roliga saker som pågår under ett mästerskap i landet Brasilien hänger med på den här eminenta bloggen.
Gör man inte det så missar man ju något roligt.
Vi vet att upphovsmannen till de raderna samtidigt har ett bra reportage om handbollsdamerna i bakfickan och vi ser fram emot fortsättningen på de bilderna när han landar i Sverige igen.

Förra veckan var jag och fixade damernas lagbild inför avresan och till detta tillkom en del förhandsbilder som nu dyker upp lite då och då på de här sportsidorna.
Jag valde blixten som räddare från den här hallens lysrörsmiljö och är nöjd med att jag packade ner både ett och två nya blixtbatterier.

2 kommentarer:

NickelKickel sa...

Bra blixtrat där Mr Nilsson! Om allt går som det ska så har jag snart säkerhetssele på mig...

Daniel Nilsson sa...

Tack, jag kallar det en "Nils Jakobsson"! =)

Se upp på de höga höjderna och glöm inte vatten!