lördag 14 april 2012

Väntan

Vi slår ihjäl tid på flygplatser och väntar och väntar.
Åsa ringer och tipsar mig om att ta en rejäl Whiskey för att slå ut eventuella barnbakterier från magsjuka barn, men jag väljer att inte lägga en halv förmögenhet på några centiliter sprit och hoppas att de eventuella bakterier jag kan ha ådragit mig kanske försvinner med två koppar cappuccino.

Det kan nog bli spännande den här grejen, men som det kan vara ibland så kan man ju inte avslöja för mycket i förväg, eller ens lite heller för den delen.
På tal om att vänta och slå ihjäl tid så passar jag på att tömma min telefon... full på bilder IGEN.
Det var ju inte så länge sedan jag gjorde det.
Jag hittar en bild när vi för några veckor sedan försökte dra upp några laxar.
Det gick inget vidare.
Men å andra sidan så är kanske inte fiske min starka pryl.
Det är för mycket väntan helt enkelt.

Inga kommentarer: