lördag 1 december 2012

Gig

Home sweet home.
Under förmiddagen anlände jag åter till mitt kära hushåll efter reportageutflykten i veckan och här i Malmö kommer jag att spendera ett helt dygn.
Åsa återkommer från fotofestival i Trondheim imorgon kväll samtidigt som jag själv sätter mig på ett plan till Stockholm eftersom det är dags för mitt årliga sportgig på Biskops Arnö.
Det skall bli trevligt som bara den.

Lite besvärligt att jag och Åsa går om varandra emellanåt, men det här med fotografi är ju något som vi båda brinner för och då får man prioriteta bilden once in a while.

Nu är det i alla fall Lördag och jag fyller i lite luckor i min nya föreläsning.
Jag hittade den här gamla bilden.
Inget speciellt med den egentligen, men som ni ser så är det ju inte vångavallen i Trelleborg direkt....
"Viska  Barca, Viska Catalonia!" Det är det som de sjunger där borta i Barcelona.


Inga kommentarer: