fredag 13 februari 2009

BÄVMAN

Johan biter i silvermedaljen idag och det var ju satan så roligt!
GRATTIS JOHAN!
Om ni mot förmodan skulle missat hans grymma rep så kan man se bildspelet HÄR
och hans bilder i World Press HÄR
Sydis dominerar med två priser i World Press de senaste tre åren.
Det danska fotoundret har flyttat över sundet.....
Schysst att vi har en bro så det gick snabbt att få hit priserna till Sverige.

Tyvärr får Bävman fortsätta ställa sig in på silvermedaljer även i fortsättningen då han utmanat på en match i Racketlon. Hans pingis skada får nog läka först.
Man vill ju inte att han skall ha någon undanflyktig ursäkt.

Kolla in ett annat repoertage som vann HÄR.
Själv känner jag att min serie under sim EM i Eindhoven var lite kul.
Jag måste väl lära mig att skicka in det först.
"Nära skjuter ingen World Press Photo bild"... eller hur det nu är man brukar säga.

3 kommentarer:

NickelKickel sa...

Du. Klargörande inför Vadstena.

Jag vill inte vara med om ni bara ska slå mig.

Daniel Nilsson sa...

Jag kan inte lova nåt, det beror på hur norrländskt berusad du kommer bli.
Förresten så tror jag nog inte man får ta med egenbränd sprit in på slottet... bara så du vet!

Lars D sa...

Haha, nej jag är inte bitter!
När jag är hemma igen får vi se till att ha en racketkväll på bellevue.
Okej?

/ larsD