fredag 26 juni 2009

Bruce i Hässleholm

På grund av min trötthet under gårdagskvällen så kraschade jag i sängen innan jag hann förtälja att jag Åsa, Rufus och Brundin på Sydsvenskan spenderade dagen inne på Kulturhuset i Hässleholm och omgav oss av några av de skönaste bilder jag sett uppsatta på en vägg.
ÄNTLIGEN fick vi säga, eftersom vi missade vernissaget, men kanske gjorde det inget för nu fick vi en privat visning av Jörgen och trevligare kille får man leta efter.
Han är ju störtskön Jörgen.. och superduktig fotograf också!
Än en gång... har ni vägarna förbi Hässleholm innan den 16 Augusti så kör dit!!
Sen får man bara hoppas att utställningen kan leta sig vidare till några andra världsmetropoler också för den kommer garantera göra succé!
Även lillgrabben gillade utställningen även om golvytan imponerade mer på honom där han kunde få rejäl fräs på sin lilla röda brandbil. Här står Jörgen, framför sin eminenta film (som faktiskt ger gåshud när man tittar på den) och plåtar fyra imponerade besökare. Jag lovar att länka till filmen om han lägger ut den på Youtube vilket jag tycker han skall göra.Foto: Jörgen Johansson
Kamera: Iphone med polaroid program (verkar härligt det programmet)
TACK JÖRGEN för en härlig dag!
Vi åkte därifrån med inspiration och glädje!
För övrigt vill jag bara än en gång tala om att jag har en av Jörgens Bruce-tavlor hemma.
Den kostade mig fem lotter i PFK:s bildlotteri. 50 kr.

1 kommentar:

Jörgen Johansson sa...

Hej kompis!
Tack så mycket.
Så glad för att ni kom hit.
Vi hörs och ses//Jörgen