söndag 21 juni 2009

Tvåa i familjen

Foto: Åsa Sjöström
Åsa har varit och hängt med Rockabillies i Enviken och för dem som inte befinner sig i den fantastiska situationen att kunna leva tillsammans med en fotografisk kreatör så kan jag tala om att det är fullständigt underbart.
Några dagar efter resan kommer hon hem med en drös med bilder som hon slänger på köksbordet och säger..."Det ligger lite bilder i köket, kolla igenom vad du tycker...om det funkar..?"

Jag trodde att hon varit och plåtat rockabillies och så kommer hon hem med 50-tals poesi.
"Jodå det funkar" sa jag.
"Ok, vad bra att du tycker det" sa Åsa.
Sen tog jag en ostmacka och ett glas O´boy och kollade på TV-sporten.
Kolla in bildspelet på denna LÄNKEN!
Det funkar va?
Själv känner jag mig ganska nöjd med att vara familjens näst bästa fotograf, men det är ju inte så dumt det heller om man tänker efter.
Foto: Åsa Sjöström

5 kommentarer:

Pontus Höök sa...

Jäkligt snyggt! Kan knappt tro att det är i Sverige. Blir inte Rufus sur när han bara är tredje bäst?

Martin von Krogh sa...

Men shit vad snyggt och tight! Hälsa Åsa att hon är ett ess!


Kram
Martin

Daniel Nilsson sa...

Tjena Pontus o Martin
Åsa hälsar och tackar för berömmet! Det blev hon glad av!
Rufus har en bra bit upp till sin mors fotografiska kapacitet men själv känner jag att andraplatsen börjar bli hotad... speciellt när han ritar modern konst. Jag får nog sikta in mig på bronsplatsen snart. =)

Hörs!
/Daniel

Mark Hanlon sa...

Hälsa Åsa att det är grymt snyggt!
/mark

Mattias Johansson sa...

Mumma för mig som kör amerikanskt. Hälsa henne och beröm!!