lördag 22 januari 2011

Lite sent...

..men grattis ändå till alla som fixade en nominering i Årets Bild!
Visst skall man inte sticka under stol med att man skulle vilja vara med själv, men å andra sidan, det känns lika kul när ens goda vänner är med på listan,
Själv satt jag på en sandstrand med en ölrusig dryck i handen och njöt när nomineringarna släpptes, och det var inte fel det heller.
Mest glädjerus har jag dock självfallet över min gode vän och sveriges bästa sportfotograf Joel Marklunds nominering även om han inte kan ha mycket till övers för mina bildval när han visade mig sina pärlor från det gångna året.
Det är bra Joel att du struntar i vad jag säger, däremot så tyckte jag inte att du gav mig några vidare råd i år, men jag förstår varför...

GRATTIS JOEL, jag bjuder dig på en öl eller två i Norrköping.
Tills dess tar jag nog och badar lite mer på stranden...
Så här glad och stilig var Joel i Peking, men jag förutsätter att han kommer vara lite gladare i Norrköping!

Inga kommentarer: