onsdag 12 januari 2011

Nr 100.000

Jag fick ett mail av fotografen Martin Holmberg för ett tag sedan.
Han skickade mig den här skärmdumpen....... som på ett föredömligt sätt bevisar att han var besökare nummer 100.000 på denna bloggen och bara grejen att sätta räkneverket på exakt besökare 100 lax tusen räknar jag som en stor bedrift.
För denna prestation fick han en valfri bild som pris, och nu har han valt.
Han valde den här.
En bild som jag för övrigt knappt klarade av att fotografera eftersom jag var så sjösjuk av vågorna så att min färg i ansiktet mer lutade åt komplementfärgen för Magenta än neutral hudton,och de asutraliensiska snubbarna som jag delade båt med skrattade gott åt den svenska krabban som hängde över relingen.
Den här bilden var ett bra val Martin, den kommer på posten!
Och när ni ändå läser om Martin Holmberg så kan ni passa på att gå in och titta på hans snygga hemsida HÄR.
Duktiga killar de där.

Inga kommentarer: