måndag 31 oktober 2011

På Resa IIIII - Room with a view

Någon vidare havsutsikt var det inte den här gången, och hade man varit kontorsfetischist så kanske man hade gillat den här utsikten.
Det gör inte jag, så jag nöjer mig med att inte spendera så värst mycket tid med att titta ut.
Den såg inte så roligt ut att sitta i den där byggnaden visserligen, och jag är ganska glad för att jag har ett roligt jobb som jag inte skulle vilja byta bort mot nåt annat.
De få människor jag såg i byggnaden mitt emot verkade uppslukade med papper och pärmar.
På tal om det så skall jag i detta nu bege mig ut i myllret och köpa mig och min kollega en pint, som vi kan knäcka framför datorn medan vi jobbar vidare.
Idag var en bra dag förresten.
Resultatet av den får ni fortfarande inte se riktigt ännu.
Imorgon åker vi hem. 

Inga kommentarer: