onsdag 2 maj 2012

Viktor!

Den här nyheten är ju några dagar gammal men jag har ju glömt att skriva att Viktor Johansson mailade mig häromdagen och berättade att han knipit ännu ett stort pris för sitt sportreportage som han gjorde under sportworkshopen jag undervisade i på Biskops Arnö förra våren.
Nu var det tydligen Google photography award som hade anlitat bra domare och detta ledde till att Viktors bilder kommer hänga på saatchi-gallery i London.
Jag är ganska nöjd med att jag gav honom ett väldigt högt betyg på de där bilderna, lite pinsamt vore det annars, för i höstas vann han ju även ett tjusigt pris i College Pictures of The year.
Nu kommer jag visa Viktors bilder som föredöme inför kommande sportföreläsningar.
Allt är ju så lätt med duktiga elever!
GRATTIS Viktor!
©Foto: Viktor Johansson

Inga kommentarer: