fredag 28 november 2014

Malmö - Juventus


 I Tisdags spelade Malmö FF Champions League match mot Juventus och det är ganska trevligt när det är storfotboll runt knuten.
Matchen gick inget vidare, italienarna vann med 2-0, och Malmös chans att gå vidare från gruppen får väl anses som ganska obefintliga i nuläget.

Under de här tillställningarna brukar det dock vara en del att göra, lite filmer och lite bilder som skall lämnas innan matchen drar igång, en större summa bilder under matchens gång, och lite filmer efter matchen.
Till matcher av det här slaget så brukar jag släpa med mig en del prylar så att jag kan sätta en målkamera bakom varje mål. Det känns ju lite tråkigt om man sitter fel och skulle missa ett mål.
Jaja, ibland kan man ju missa det ändå, men då finns ju i alla fall möjligheten att rädda det.
Ibland blir det något på de där kamerorna, ibland inte.
Nu fick jag en bild efter ett av Juventus mål, när en av Malmös spelare ser besvikna ut.
Bilden var ingen jättehöjdare men i alla fall.

Malmö hade lite problem med domaren och hela laget var ju nästan upprörda där ett tag.
Mina bilder hamnade under matchens gång på Aftonbladets Shoot-it-live bevakning och vill man se några intervjuer från den mixade zonen efter matchen så kan man ju klicka HÄR. 
Annars såg matchen i korthet ungefär ut som nedan.

Jag ställer mig dock följande fråga för en av de här bilderna nedan.. hur sjutton sitter den där gröna tröjan kvar där den sitter ?
 
 
 
  

     

Inga kommentarer: