fredag 16 november 2012

Fotbollsrep....

Nu har jag till slut lyckats få lite tid över under de senaste dagarna, eller rättare sagt kvällarna, med att snärja ihop en liten film med mitt senaste fotbollsreportage.

Jag förstår ibland inte varför jag envisas med att fastna med filmklippande sent på kvällarna och därefter sitta uppe halva natten bara för att jag inte hittar någon möjlighet att avsluta trots att klockan tickar iväg.

Men jag försöker inte se det negativt, varför skulle det vara så dåligt att sitta och jobba när man känner sig kreativ, och kanske är det en charm i det där kvällsjobbet ändå? 
Det är ju ganska lugnt och skönt på nätterna, inga ljud, inga telefoner som ringer och man kan bara koncentrera sig på det man tycker är roligt, dvs klippa ihop en liten film i det här fallet.

Min goda vän och kollega Johan Bävman fick slå ett öga på den under dagen och det lät som att omdömet var bra.
Själv vet jag inte om filmen är för lång, tror den hamnade runt 3:25, men lång kan den ju få vara om den är intressant, så frågan jag istället borde fråga mig är om jag lyckats få ihop den på ett sätt som inte gör att man gäspar?

Jaja, det får ni avgöra själv i nästa vecka....


2 kommentarer:

Lars D sa...

Spännande.
Kvällsgrejen är ju för att man blir minst störd då;-)
/LarsD

Daniel Nilsson sa...

Absolut! Inte en kotte vaken i hela huset, underbar tid att arbeta på! =)

//D.