fredag 9 november 2012

Lite tempo

Dålig frekvens av nerskrivna rader på bloggen den här veckan men jag skyller på kidsen som drabbats av både det ena och det andra i sjukdomsväg.
Tufft att skylla på dem men jag måste ju skylla på något.

Tempot går dock upp, både bloggmässigt och matmässigt, när man har en fin kamrat från Norrland som kommer förbi en vanlig Torsdagkväll och bjuder oss på en nyskjuten skogens konung.
Som en riktigt restaurang, fast hemma.

Annars är mitt nya projekt att försöka få tid att skapa en film av mitt senaste sportreportage.
Mer om detta kommer senare.
Det enda jag hittills har bestämt mig för är att jag borde hålla filmen inom 2, kanske 3...men max 4 minuter.

Om man är stressad kan ju nämligen för långa filmer ta lite för mycket tid, som den här ungefär.
Grattis säger jag till den som finner 18 minuter av sin vardag att avsätta för att titta på denna här reklamen/dokumentären för Sydvenskans nya C del. Det är ju nästan lite längre tid än det tar att läsa igenom två morgontidningar vid frukostbordet.


Inga kommentarer: