söndag 24 maj 2009

Slut

Fanken.. man är helt slut när man suttit framför skärmen i två dagar.
Å andra sidan så är det e ganska skönt när man ändå känner sig lite nöjd med jobbet.
Riktigt nöjd har jag inte känt mig på länge, men det är skönt när den där feelingen kommer liksom.
Måste leta efter den där känslan lite mer.

Mycket nöje kom också pga att min skärm nu fungerar som den skall, och då är det ju helt plötsligt en fröjd att bildbehandla igen...TACK Håkan Röjder för att du gav den en genomgång!
Nu åker jobbet iväg till en FTP nånstans.
Hoppas de blir nöjda de som tar emot det.

3 kommentarer:

Claes Hall sa...

Blir de inte nöjda ska de skämmas!

Lars D sa...

Kan man vara mer hemlig än du kompis?

LÄGG UT!


/ LarsD

Daniel Nilsson sa...

Visa bilderna? Det måste man väl inte göra. Så nöjd är jag inte så jag vill visa det... haha!

Nä kompis, Jag kan inte visa det än nämligen, men jag lägger ut när det går.
Det va kanske osmart att skriva att man var nöjd, ha nu inte för höga förväntningar. =)