tisdag 5 maj 2009

Snart Boarding

Flygplatser är skönt.
När man lämnat väskan för scanning, gått förbi affären som bara luktar parfym, slagit sig ner på favorit fiket på kastrup, köpt kaffe, en pizzaslice (den va fin) kollat mail, köpt ett nytt minneskort (nu vet jag en som blir glad), en ny kortläsare och nu bara myst.
Jag förstår inte hur folk kan ogilla flygplatsmiljön.
Jag älskar det.
Visserligen kanske det beror på att jag stressar som en gris innan jag kommer hit.
En timme innan jag skulle vara här satt jag fortfarande på kontoret och rensade datorn från gårdagens derby bilder från HIF-MFF och hade fortfarande inte packat.
Gate A8 var det visst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad betalade du för kaffe och pizzaslice? Där har du svaret på din fråga.

Daniel Nilsson sa...

Special erbjudande.
69 kr för dricka och pizza!
Kanon!
//Daniel