onsdag 13 juli 2011

Hang Loose

Stapelbäddsparken i Malmö kl. 15.34.

5 kommentarer:

RobinN sa...

Fantastisk bild!!! Den hade jag kunnat ha som en tavla hemma :D

Daniel Nilsson sa...

Tack Robin!
Ja, jag tyckte den blev rätt fin också om jag får säga det själv! Såg att de två killarna höll på att latja vid rampen som bara den så jag bara väntade på att det skulle dyka upp nåt roligt förr eller senare!
Men jag vet e sjutton om telefonens kvalité håller för tavla dock.. hehe!
=)

//Daniel

Åsa Sjöström sa...

Den 1juli 2012 kan det vara förbjudet att ta en sån här bild! Hälsar Åsa som just nu sitter och lusläser lagförslaget på 43 sidor.

Photos_By_Niklas sa...

Tycker den är helskön...
skulle kunna vara en bild från 70talet oxo... den ser tidlös ut...

Daniel Nilsson sa...

Det låter himla roligt med 43 sidor lagförslag...
Fast i den här bilden kan man ju inte urskilja ansiktena så den borde väl funka..

Tack Niklas!
Ja, den ser lite retro ut. Kanske får man vibbar av miljonprojekt i bakgrunden... haha!
Som i själva verket är mångmiljonprojekt i Västa hamnen.

//Daniel