söndag 10 juli 2011

Lördag

 En Lördagkväll på Vångavallen kanske inte låter som det mest festliga man kan göra en helg om man inte är sportintresserad, men med tanke på att jag inte ser tio fotbollsmatcher i veckan längre, så kändes det faktiskt oerhört prima att styra Golfen mot söderslätt även om det var helg.
..Och jo, det luktade lite tång på vägen in fortfarande, men va sjutton, det är ju en del av charmen.
 På Vångavallen brukar det trilla dit både en och annan balja, men denna gången hade jag tyvärr inte flytet att få den sk tåfjutten på bollen precis när den trillade in i kassen.
Det enda jag saknar nufötiden på fotbollsmatcherna är mina vänner målkamerorna, så jag får nog ta och införskaffa mig några sådan ganska snart så att det verkligen skall kännas som vanligt igen....Och för dem som inte vet så är Trelleborg den enda staden i Sverige som stolsterar med palmer så medan man sitter där och fotograferar så känns det ju lite som att man sitter i Las Palmas, bara en sån sak.
Kolla själv. Rena semestern.

Inga kommentarer: