fredag 13 april 2012

Planering

Just nu går det mesta av min tid åt till planering inför kommande resa och det är ju trevligt visserligen, men ännu trevligare hade det varit om barnen hade kunnat bli friska från magsjuka innan man själv sätter sig på diverse långa flygresor till främmande länder.
Ikväll har mitt mailprogram fått arbeta som sjutton och nu väntar en lång väntan på svar skulle man kunna säga. Den där väntan är inte alltid så rolig, jag gillar inte att vänta.
Speciellt inte på någon som kommer för sent till avtalad tid, men det är ju en helt annan sak...och så brukar jag vara rätt bra på att vara sen själv, så det rimmar ju inte så väl det där heller märker jag.

Ovanpå allt annat så fixade jag fram lite gamla fotbollsbilder ikväll till en annan sak och fann också de här bilderna i samma veva.
Så i brist på annat som varken får, eller kan, visas än, så bjuder jag därför på lite bilder från ett gammalt reportage jag gjorde för Offside för något år sedan, om Zlatans moderklubb på Rosengård, FBK Balkan.
Han kommer nog aldrig spela där heller igen, i alla fall inte nu när han ska sälja villan.

3 kommentarer:

Åsa Sjöström sa...

Fina bilder,
ser fram emot att se vad du kommer hem med från din resa.

Daniel Nilsson sa...

Jag skall göra mitt bästa ! =)

Anonym sa...

gillar karln i andra bilden som står i duschen.
samt de två som står i kissar i den fjärde