lördag 2 februari 2013

Nu blir det reklam....

Jag skall ju inte göra reklam på den här bloggen.. eller skall jag det ?
Nä. Ja. Det kvittar. Jag ser det inte så.

Däremot har jag alltid gillat kreativa och bildmässiga reklamfilmer och sådant går jag igång på.
Speciellt som man kan få en del bra idéer själv och få sin idébank att börja ticka.
Den här såg jag ikväll och den tyckte jag var snyggt gjord.

Lite skön style på den här också, men inte lika bildmässig som de andra...

Den här har ju några år på nacken..men den är ju snyggt producerad och filmad, och så är ju Zlatan med också.

Och den här har jag ju visat en gång förut tror jag men den är ju en av mina favoriter...
Egentligen så bryr jag mig inte nämnvärt om det är skor, kläder, skidor eller vilket märke det nu är som det görs reklam åt. Jag blir inspirerad av kreativiteten och idéerna... som i vissa fall är riktigt briljanta.

Det är ju underbart med såna här spinoffer också... eller vad man nu skall kalla det..
Jag gillar verkligen sånt här. När man gör det till en hel grej.


Inga kommentarer: