fredag 22 februari 2013

Pepp

Idag var en sådan dag då man fick energi, inspiration och glädje av en fin människa.
Vid vissa tillfällen får man bara den där känslan av att allting egentligen kan vara så lätt, och inte ett dugg komplicerat om man bara bestämmer sig för att genomföra saker.
Jag beundrar verkligen vissa människor jag träffar i jobbet även om dagen idag inte kändes som något "jobb" direkt.
Kvällen kommer också att bli en fin sådan idag, det är jag helt säker på, men dagens jobb var ju bara för bra.

Mer bilder än så här kan jag varken visa eller skriva om det men nästa helg kan jag nog visa mer.
Den som listar ut något med denna bilden vinner en skylt med texten "HÄR".. om nu det kan vara något att vinna.
Jag vet att jag har roliga grejor att se fram emot inom den närmaste tiden.
Kanske hinner man få till en fotografisk inspirationslunch med en duktig fotograf under nästa vecka och om två veckor har jag en liten resa utomlands att se fram emot.

Och så händer det en väldigt rolig grej i mitten på April i storstaden om allt går som det skall.
Det känns... bra just nu, om man skall uttrycka sig kort.


Inga kommentarer: