onsdag 22 maj 2013

03:17

Landade på min bestämda destination för cirkus 2 timmar sedan och inväntade reporter i liggande läge på ganska bekväm röd flygplatsfåtölj.
Mitt ryska flygbolag bjöd på en macka till middag på en fem timmars flygning och min kollega fick 2st tre-rätters menyer på sitt turkiska flygbolag. Så går det när jag väljer Aeroflot.
Min hunger var som en varg när jag anlände till hotellrummet och jag hittade just två fina gröna äpple som jag nu slukar i ett nafs och några choklad som såg ut som det godaste jag nånsin sett.
36 spänn för ett Bounty. jaja, det kvittar. Jag måste ju äta. Vad som helst.

Under flygturen så upplevde vi världens storm och åskväder utanför fönstret. Det där spektaklet var nog några tiotal mil bort och det var ju en fin show där bland molnen.
Olyckligtivs lyckades jag inte fånga den där bilxtshowen på någon vidare bild men om jag förklarar bilden nedan så är det en stor åskblixt som blixtrar till vänster i bild och någon slags stad till höger. Konstnärligt värre.

Säga vad man vill men det är alltid lite speciellt att landa på natten...

Nu är äpplemiddagen nere. Dags att sova.

Inga kommentarer: