måndag 20 maj 2013

Foto-öl

Vill man dricka en öl nu på Onsdag och lyssna på en duktig fotograf som heter Åsa Sjöström så skall man ju klicka sig in på den här LÄNKEN och beställa sig en plats.
Jo, jag kan nästan garantera att det hon kommer berätta kommer vara både inspirerande, ödmjukt och spännande, för precis sådan är hon.
Oavsett om hon åker till Afrika och träffar kvinnor som är anklagade för att bedriva häxkonst, går på Burlesquefest i mystisk mask, eller bara fotograferar kaffedrickande människor bakom en rödmålad lagårdsvägg någonstans i Sverige.
Eller om hon för den delen får en idé om något spännande projekt och lägger ner lappen i sin lilla väska för att sedan plocka fram den några år senare och starta igång idén.
På Onsdag befinner jag mig i utlandet men hade jag varit i Malmö på Onsdag hade jag gått dit.
Foto: Åsa Sjöström Sydsvenskan/Moment

Inga kommentarer: