måndag 20 maj 2013

Utlandet

Lite hastigt och lustigt blev mina planer för nästa vecka omstyrda vilket betyder att jag redan på Tisdag beger mig utomlands för lite spännande fotografiska äventyr.
Det blev lite kort planering på den här och omstyrning i andra planer men vad gör man inte för att vara med om bra och roliga grejor.
Det gäller dock att sätta fart imorgon med en rejäl raketplanering och hittar vi bara vad vi skall så borde vi nog också få det här att bli bra!

Nu är i alla fall hotellet bokat och läser jag på beskrivningen av rummet så verkar det hyfsat stort, har sängkläder av bomull från spännande länder och framförallt en kuddmeny? Vad sjutton är kuddmeny?
Jaja, det kvittar egentligen, de garanterar ju att jag skall vakna fräsch och utvilad.
De stoltserar även med två bryggare på rummet vilket verkar bra om jag någon dag kommer på att jag vill brygga mig en kopp te samtidigt som jag väntar på att kaffet bryggs färdigt!

""Rummet är 30 kvadratmeter stort och har en möblerad balkong med utsikt mot floden. Med kuddmeny, sängkläder i egyptisk bomull och duntäcke vaknar du upp fräsch och utvilad. 
På rummet finns minibar, bryggare (kaffe/te) och bryggare (kaffe/te).""



2 kommentarer:

Lars D sa...

Kul!
Dubai alltså...
Kör hårt!

/LarsD

Daniel Nilsson sa...

Bra gissning... ganska nära.

Men om det är rätt kan jag inte förtälja just nu.
Inte bara Egypten eller Dubai har bryggare (kaffe/te) OCH bryggare (kaffe/te) på rummet!
Även Japan och Indien!