måndag 14 oktober 2013

Guld



Igår tog LDB FC guld i allsvenskan.
På arenan bjöds det på både guldhattar, champagne, rosa limousiner, en elefant och ett rejält ösregn.
Mina kamerahus var lika blöta som jag när jag kom hem och doftade champagne gjorde de också.
Även min jacka hade en svag doft av alkoholhaltig bubbeldryck som det oftast brukar vara de gånger något lag har vunnit guld.

Jag får dock vara nöjd med att jag hann in till stan och köpa mig ett nytt regnställ en timme innan matchen började.












4 kommentarer:

Petter arvidson sa...

Hahaha underbar bild på maskoten! Gillar att du har med publiken och ångrar att inte jag har det på min. Snyggt!

Åsa Sjöström sa...

fint! saknade den rosa limmon bara :)

Daniel Nilsson sa...

Nu så, rosa limon också på plats bland bilderna!

Jessica Segerberg sa...

Skrattade HÖGT när jag såg elefantbilden. Så jävla rolig.