söndag 14 november 2010

Idag var en annan dag

Vi hade planerat in en del jobb som inte alltid faller in som man önskar men på något vis så, och när olika vägar korsas, så brukar det ändå lösa sig.
Arbetsdagen blev lång men när man har trevligt sällskap av JJ från Sydsvenskan så brukar man skratta bort det mesta, även om vi ibland höjer på ögonbrynen och undrar hur vi skall lösa dagens grej.
På något sätt blir det för det mesta något användbart ändå.
Vi rundade av kvällen med en äkta italiensk Quattro Stagione och en varm kaffe utanför katedralen och det blev vi nöjda med det också.
Igår bad jag portiern om ersättning till mina två kuddar som var gjutna av betong, och fick istället en ny som bestod av dun och den passade mig bra mycket bättre. Jag sov som en kung och det planerar jag att göra även om de närmsta fem minuterna.
Imorgon kick off 20.45.
Innan dess tänkte jag klättra på taket på Katedralen, så där uppe på toppen tänkte jag befinna mig efter frukost.
Det var i alla fall precis vad Jörgen Johansson gjorde häromdagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Passa på att sova nu. jag har lite timmar att ta igen... Loove u :-)